Remarketing – što i kako s njime

Remarketing općenito

Većina ljudi se u životu susrela s marketingom u nekom obliku. Marketing je prisutan svuda oko nas u offline ili online obliku.
Nema tog proizvoda/usluge koju marketing ne prodaje.
No jeste li čuli za izraz „remarketing“?
Ako niste, mi ćemo vam u slijedećim rečenicama malo više približiti značenje pojma remarketing. Za vas koji ste već čuli možda otkrijemo poneku zanimljivost koju još niste znali.

 

Zanimljivosti o remarketingu

Remarketing je marketinški alat koji omogućava praćenje broja posjeta određenog korisnika na web stranicu.
Služi u online oglašavanju putem display ili oglašivačkih kampanja kako bi prikazivao oglase određene web stranice ljudima koji su je već posjetili.
Najviše dopridonosi web stranicama koje su usmjerene na prodaju proizvoda online putem. Oglasi za remarketing se kreiraju na način da je sam oglas koncipiran na način da podsjeća posjetitelje da se vrate na web stranicu. Cilj mu je povećai konverzije web stranica.

 

Istraživanja o remarketingu

Istraživanja su pokazala da se 30-50% posjetitelja koji već bili na web stranici nakon remarketing oglasa vrati te napravi zadanu konverziju.
Ako vaša web stranica ima webshop, nudi paket aranžmane za prodaju izleta ili samo želite prijave na newsletter, tada je remarketing odličan za vas.
U vrijeme jačanja potrebe za Internet trgovinama, raznim webshop-ovima i online prisutnosti šteta je ne iskoristiti mogućnost remarketinga na željeni način.

 

Mudra sova i mudri Remarketing

Naša agencija nudi vam savjetovanje po pitanju remarketinga, te nas slobodno možete kontaktirati putem maila sova@mudrasova.hr ili putem društvenih mreža na Facebook stranici i Instagram profilu.

 

Možda će vas zanimati:

3 najčešće greške u marketingu

Kvalitetna web stranica kao temelj online marketinga

Zašto se baviti marketingom

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved