Tri najčešće greške u marketingu

Marketing je precizna znanost. Stvar dosljednosti i upornosti. Rezultat onda ne izostaje. Ali koje su moguće greške putem? Mi smo sumirali TOP3 listu iz vlastitog iskustva i iskustva u radu s klijentima. Tri najčešće pogreške kada govorimo o marketingu!

 

1) “Mogu sve sam” mentalitet – ovo govorimo i iz vlastitog iskustva!

Većina nas kreće kao one-man-band tip obrta ili firme. Smatramo da možemo sve i da smo najpametniji. To je možda i istina ali čak uz najbolju volju uskoro osjećamo da imamo premalo ruku i premalo vremena. U tom trenu je ekipiranje i dodatna pomoć najbolje rješenje. Jedino što može u procesu stradati je vaš ego ali mi smo ga odlučili baciti po vlak i gledati u svjetlu budućnost!

 

2) Bojim se otvoriti Facebook/Instagram profil zbog trolova!

U osnovi ovo je bojazan od odbijanja i izrugivanja. Istina je da ima ljudi koji imaju viška vremena na internetu i da se ne liše pisati svašta ali oni su u manjini. Gledati online marketing iz kuta straha i fobije od negativnih kritika vas zakida za potencijal koji online kanali nude. U toj jednadžbi prednosti višestruko nadjačavaju potencijalne neugodne situacije, pogotovo ako se za njih dobro pripremimo. Dignite bradu i krenite hrabro u nove radne pobjede online!

 

3) Volio bih investirati u marketing ali to je preskup sport!

Marketing nije nuklearna fizika. Isto tako, marketing nije nešto što se napravi jednom i nosi rezultate bez dodatnih napora. Marketing bi trebao biti jedna od uhodanih priča u vašem poslovanju. Baš poput samog poslovanja i vaše radne etike, marketing se mora raditi konstantno da nosi maksimalan učinak. Budžetiranje za marketing na mjesečnoj/godišnjoj razini također olakšava financijski teret kojeg se mnogi boje. S druge strane marketing ima tu čar da može biti višeslojan, pa takva mogu biti i ulaganja u njega. Možete početi sa svega par tisuća kuna, a možete ulagati mjesečno i desetak tisuća kuna. O vama ovisi koliko brzo želite napredovati i koliko jako želite kompresirati vrijeme u radni prostor. Što više stvari lansiramo istovremeno u konačnici štedimo (ubrzavamo) vrijeme i time direktno utječemo na kvalitetu poslovanja te zaradu.

 

Imam deja-vu kada pišem ovaj blog jer sam često sam sebe doveo pred zid i govorio bi kao godinama prije: “Mogu to ja odraditi sam!”. Ali kako se godinama na tom planu ništa nije mijenjalo, shvatio sam da to ipak ne mogu sam. Jer da sam mogao, napravio bih to već do sada. Mudra Sova zna da je snaga u timu ljudi. Kako bi Golden State rekao: “Strength in numbers!” 

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved