Zašto sponzorirati Facebook sadržaj?

Kroz godine uz rast Facebooka, organski doseg sadržaja preko Facebook poslovnih stranica je sve manji. To je zapravo i logično jer je Facebook besplatan korisnicima, a kako bi rasao i održavao ogromne sustave od nekud trebaju dolaziti novci.

Danas objave na Facebook stranicama organski imaju doseg negdje između 5 do 10%. Da, dobro ste pročitali. Nije nemoguće da doseg bude i veći ali samo uz izvrstan sadržaj, shareanje postova itd. Sponzoriranje je zapravo dodatni i sigurni “hack” koji omogućava uvijek bolju vidljivost.

Sponzoriranje se može koristiti na par načina i zbog par razloga. Po Sovi, najbitniji razlozi za korištenje sponzoriranja su:

1) Stranica tek kreće, želite brži rast i angažiranje određene publike
2) Imate novi proizvod ili uslugu (tj. važnu objavu) koju mora vidjeti ciljana publika

Osim što dobivate značajno veću vidljivost dobivate i mogućnost targetiranja tj. preciznog određivanja publike koju želite zaokupiti svojim postom. To znači ako ste frizerski salon možete svoj post objaviti pripadnicama ženskog spola od x do y godina koje žive u navedenim gradovima koji su vam bitni. Dodatno kod proboja na tržište i publike možete birati i ljude po njihovim interesima.

Koliko često treba raditi sponzorirane postove?
Onoliko često koliko radite prodajne objave. Gotovo u pravilu.

Zašto to naglašavati? Zato što bi sadržaj na vašoj Facebook stranici u većini iteracija morao biti zabavan i edukativan, a u manjem obimu prodajni.

PS. Neki ljudi se i dalje susprežu od sponzoriranog sadržaja. Sponzorirani sadržaj bi se trebao objavljivati taktički i u skladu sa vašom strategijom poslovanja. Propustiti priliku bolje vidljivosti danas je gotovo grijeh. Vidljivost je nova valuta na tržištu gdje je pažnja kupca sve. Pametnome dosta.

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved