Zašto je imidž bitan!

Ako vodite vlastito poslovanje sigurno ste upoznati sa klasičnim brigama: "Hoće li biti za plaće?" "Hoću li imati dovoljno posla?" "Kako podići vrijednost svoje usluge ili proizvoda?" "Kako pribaviti nove klijente?" "Kako se razlikovati od konkurencije?"

Iako su ova pitanja različita odgovor je za svih isti: Vaš imidž!

Kakve veze ima imidž sa Vašim poslovanjem, pitate se? Itekako ima!

U današnjem svijetu donosimo odluke često u danu i u takvom ludilu brzine da su sve odluke na ovaj ili onaj način pod utjecajem nečega. Bilo da su to prioriteti, manjak vremena, manjak odlučnosti ili višak vanjskih utjecaja - manje je bitno. Ono što je poanta ovog uvoda je da gotovo svi koji imaju biznis često brinu oko "glavnih stvari" u biznisu, a najmanje brinu oko onoga što je zapravo najbitnije za dugovječnost i uspjeh, a to je imidž same tvrtke/usluge/proizvoda.

Zašto je to najbitnije? Jer je Vaš imidž prva stvar s kojom se susreće Vaš klijent ili kupac, a to je ono što većina nas zanemaruje! Lakim zaključkom shvaćamo da mnogi ljudi imaju krive prioritete i time dobivaju krivi rezultat iz svojih napora.

Ako kupac traži rješenje za sebe, a mi pružamo takav proizvod ili uslugu, tijekom svoje pretrage "nabasati" će na nas. Krenuti će istraživati što nudimo i na temelju našeg imidža (materijala, web-a,
Facebook stranice, Instagram stranice, referenci) odlučiti će možemo li mu pomoći ili ne. Odlučiti će vjeruje li nam ili ne.

Većina odluka doći će brzo i instinktivno tj. nesvjesno.

Primjerice:

1) Klijent pretragom na Google-u dođe na našu web stranicu i u nekoliko sekundi kaže "Bljak. Paleta boja na web-u i čitljivost je nikakva. Ništa od ovog." ili "Sve skupa nije loše ali ne vidim nikakve reference - ovo mi ne djeluje ozbiljno." ili "Znam za ovu tvrtku ali imaju loše materijale. Ne izgledaju baš profesionalno."

ili

2) Klijent nas nalazi putem naše Facebook stranice i šalje nam poruku jer je oduševljen ponudom. Klijent ne dobivam promptan odgovor i zaključuje da smo neažurni te odlazi dalje.

ili

3) Klijentu se dopada naš web i šalje nam e-mail sa konkretnim upitom ali nismo provjeravali mail dva dana jer smo na putu. Konačno dolazimo do kompjutera i odgovaramo na mail ali uzalud - potencijalni klijent je već komunicirao sa našom konkurencijom i odlučio se za njih.

Kao što vidite mnoge stvari u poslu i procesu kupnje djeluju gotovo trivijalno i smiješno ali tako je kako je. Ljudi se ne mijenjaju i ljudi imaju svoje procese kupnje.

Nekome će biti čudno da na temelju brzog odgovora prosuđujemo nečiju sposobnost rješavanja problema ali to je praktično ljudsko razmišljanje. Imidž nije samo jedna stvar već cijeli skup procesa koji rade zajedno u cilj da se što bolje predstavimo te da što lakše komuniciramo sa postojećim i budućim klijentima.

Imidž nije ništa manje bitan od samog proizvoda ili usluge. Ovisno o branši, može biti čak i bitniji!

Razmislite o rečenim primjerima i siguran sam da ste imali neka od ovih iskustava ili kao vlasnik biznisa ili kao kupac.

Ako vam se sviđa blog slobodno nam pustite mail ili komentar na Facebooku, te ako želite nove blogove
krojene po vašim željama pošaljite nam upit i biti će nam drago pomoći! Do idućeg puta!

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved