Facebook-ov doseg ili na engleskom reach brojka je koja ledi krv u žilama svim administratorima facebook stranica. Ona označava ukupni broj ljudi koji su vidjeli vaš post. Statistike pokazuju da je prosječan doseg facebook objava samo 5-10% od ukupnog broja fanova neke stranice!
Ukoliko planski objavljujete interesantan i zanimljiv sadržaj vaš doseg bi trebao biti na puno većoj razini. Koji su još načini na koje možemo povećati doseg? Svi znamo za plaćene facebook oglase, ali ovdje govorimo o besplatnim načinima. Jedan od njih su nagradne igre i nagradni natječaji! O samim tehničkim izvedbama pisati ćemo u sljedećem blogu. Sad želimo skrenuti pažnju na DOSEG.
Primjer nedavne nagradne igre koju smo odradili na jednoj stranici:
Za početak uvjet je da imate stranicu sa min. 2000 fanova, a u današnje vrijeme to više nije neki problem. Sljedeći korak je da odredite nagradu. Ona bi trebala biti neki dio vaše ponude. Ukoliko ste vlasnik restorana možete pokloniti večeru, ukoliko ste vlasnik trgovine možete pokloniti neki proizvod u suradnji s dobavljačima, ukoliko iznajmljujete bicikle možete dati gratis biciklu na 1 dan… ideja ima na pretek, budite kreativni…
Uz privlačnu fotografiju vaše nagrade i molbu vašim fanovima da dijele ili komentiraju uspjeh je garantiran. Naš doseg je nakon 8 sati bio 10 000, nakon 24 sata bio je 20 000. Zadnji put kad smo pogledali bio je na 26 000! Ukoliko vaš biznis djeluje lokalno ovo su odlične brojke!
Ukoliko vam treba bilo kakva pomoć oko facebook marketinga obratite se Mudroj Sovi.