Trendovi i noviteti u 2022.

Sova je bila vrlo aktivna u protekloj 2021. godini. Na kraju godine bila je posvuda u Krku, zasukala je rukave i pomogla čak tri turističke zajednice kako bi Advent na otoku bio predivno dokumentiran. Kao što vidite na trgu u Krku sve je bilo prepuno Sovica!

No čak i u tom trenutku Mudra Sova budno je držala oko na novoj godini i trendovima koji dolaze u marketingu i produkciji sadržaja.

Tehnologija se konstantno razvija, a ljudska potreba za originalnim i kvalitetnim sadržajem samo raste. Fotografija i dalje caruje kada govorimo o osnovi za marketing, no video sadržaj je u velikoj potražnji! TikTok je postalo nemoguće ignorirati. Količina korisnika na toj mreži diktira da će i profesionalni korisnici početi plasirati sadržaj i na toj mreži. Iako je Instagram potaknuo trend za atraktivnim video sadržajem, TikTok komunikacira kroz video klipove.

Duljina videa? Što kraće, što zanimljivije to bolje! Ljudska pažnja drastično pada kako se ljudski fokus gubi zbog društvenih mreža. Sviđa li nam se to? Nimalo. Treba li pratiti te trendove? Ovisi o tome što tvrtka ili osoba želi i može komunicirati. Mudra Sova nikada nije bila ona koja se želi uklopiti. Dapače, smatramo da je bolje biti originalan i drugačiji kada govorimo o imidžu. Trendovi su tu da se ili prate ili stvaraju. Zašto ih ne bi stvarali?

Trebaju li svi imati TikTok? Definitivno ne. Trebaju li svi pisati blogove i jesu li oni staromodni? Ne – na obje tvrdnje!

Najteži i najbitniji dio marketinga je upitati se zašto ga radimo i što želimo komunicirati! Određivanje ciljeva i postavljanje sistema rada ključni su kako bi bilo kakav marketing imao smisla.

Uskoro će i naš foto/video majstor @srdjanhulak  putem svojih društvenih mreža objaviti video novitet  koji donosi  u svojoj produkciji. Radujemo se prenijeti tu vijest idući tjedan! Radi se o posebnoj vrsti videa koja će unijeti još veću dinamičnost kod radova za klijente i vlastite video reel-ove.

Iako trendovi i noviteti u 2022. zahtijevaju bolju i češću video produkciju i dalje treba imati dobru bazu marketinga kako bi to uopće imalo smisla.

Direktna prodaja nikada nije bila slabija, a kultura influencera je sve jača. Osobno ne vjerujemo toj riječi niti tom trendu ali razlog zašto to funkcionira duboko je ljudski – ljudi žele vjerovati ljudima. Usmena preporuka mijenja formu u modernom marketingu ali u osnovi to je i dalje povjerenje koje dajemo ljudima koji ga zaslužuju. Kako odlučujemo da li ga zaslužuju? Kroz njihov rad, riječi i djela koja ih opisuju ili kao vjerodostojne u našim očima ili kao nevjerodostojne.

Zašto nepovjerenje prema influencerima? Zato što osoba koja ima misiju i poruku sebe nikada neće deklarirati influencerom. Ta riječ postoji kako bi se umjetno povećala važnost individue zbog količine pratitelja. U današnjem svijetu gdje prodaja diktira mnoge stvari, a vrijednosti poput istine ili moralnosti miče s puta, broj pratitelja nije mjerodavan način mjerenja vrijednosti neke osobe.

Efikasnost direktne prodaje pada jer je pažnja toliko rastresena, a povjerenje je toliko nisko u svijetu danas da nitko nikome ne vjeruje. Iako je do svakog od nas da prosudimo što je točno ili netočno – istina neće nikada izići iz mode. Da li je teško u današnjem svijetu biti iskren sebi i svojim vrijednostima? Da, ali to ne znači da treba ići linijom manjeg otpora.

Dapače, ako vas interesira pobijediti na dulje staze, a ne tražite trenutnu slavu ili samo kratkotrajnu pažnju od vaših pratitelja vrijeme je da uložite u kvalitetan i dugotrajan marketing koji će postati vaš novi standard u poslovanju.

Sretno!

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved