Razlog zašto neki ljudi konstantno napreduju dok neki stagniraju jest u njihovom standardu.
Kada govorimo o radu, uspjehu ili napretku ljudi očekuju neku vrstu magične formule, stvar koju kada jednom napravite sve mijenja iz korijena!
Iako istina nije daleko od rečenog ona nije toliko lijepa ili očita koliko ljudi očekuju. Pod standardom mislimo na mnoge stvari ali to je u osnovi granica ispod koje ne idete u vašem poslovanju. Koliko visoko postavite standard, toliko će vaše poslovanje biti izvrsno (ili prosječno ako je razina standarda niska).
Neki u svojem poslovanju nemaju vremena za tjedne ili dnevne sastanke s zaposlenicima. Neki u svojim tvrtkama nalaze vremena za marketing, neki ne. Neke tvrtke imaju u svojem radu želju da uvijek nalaze nove načine komunikacije sa svojom publikom. Neke tvrtke ohrabruju eksperimentiranje u radu, neke u potpunosti zaziru od toga.
Kada definirate puno tih sitnica (koje to zapravo nisu) i sagledate ih kao vaš standard - uvidjeti ćete koliko snažno definiraju vašu tvrtku, vaš rad i vaš uspjeh.
Tvrtke koje marketing gledaju kao nebitnu stvar rade potpuno drugačije rezultate od tvrtki koje imaju godišnje budžete za marketing i smatraju ga neophodnim. Tvrtke koje znaju održavati izvrsnu radnu atmosferu imaju puno drugačije rezultate od tvrtki koje svako toliko zapošljavaju i otpuštaju radnike. Direktori koji traže načine da unaprijede svoje poslovanje na dnevnoj bazi imaju potpuno drugačije poslovanje od direktora koji vole ustaljenu rutinu.
Promjena se stvara svaki dan, a standard diktira tempo i minimalnu razinu napora koje tvrtka radi. Dakako da je standard samo pojam, a minimalna razina napora se iznimno razlikuje od tvrtke do tvrtke.
Neka tvrtka je zadovoljna sa posjedovanjem webshopa i isporučivanjem narudžbi. No njihovi konkurenti imaju drugačiju vrstu standarda - njihov standard je imati bogat webshop i website sa video recenzijama artikala. Svaku uplaćenu ponudu moraju poslati isti dan na dostavu te brzo odgovaraju na mailove. Nakon izvršene narudžbe zanima ih zadovoljstvo kupaca, pitaju recenzije i stoje na raspolaganju za eventualne pritužbe kupaca itd.
Svaka od tih sitnica i sve te sitnice zajedno čine razliku!
Što više postavite svoj (minimalni) standard poslovanja, to će poslovanje biti kvalitetnije, bolje i profitabilnije.
Koji je vaš standard poslovanja i koji su načini kojima biste ga mogli unaprijediti? Napravite realnu procjenu vašeg poslovanja danas, obratite nam se za savjetovanje i zajednom možemo napraviti korake prema vašoj boljoj budućnosti!