Cijena usluge ili proizvoda je zapravo umjetan koncept koji ima za zadatak valorizirati utrošenu energiju, vrijednost na tržištu i vrijeme koje je potrebno za isporuku rečene usluge ili proizvoda. Da li cijena mora biti "realna" da bi bila ispoštovana na tržištu? Nipošto. Kada čovjek dublje pogleda u ovu temu, svaka cijena je zapravo izmišljena brojka.
Jedino što je bitno je vidi li kupac tu vrijednost i je li spreman platiti tu brojku da bi dobio tu vrijednost.
U konačnici mi smo svi plaćeni samo onoliko koliko donosimo vrijednosti na tržište za našeg kupca/mušteriju/gosta.
Zašto onda u zagradi cijena = samopouzdanje? Zato što postoji trenutak kod svakog čovjeka kada se odvaži pitati višu cijenu nego što je tržišni standard jer zna da pruža nešto što nitko drugi ne pruža i da je ta cijena opravdana. Za to treba samopouzdanje u vlastite kvalitete i sebe samog.
Tko kaže da novac kvari ljude? Ja mislim da ih na neki svoj način može naučiti mnogočemu - uključujući samopoštovanju i poštovanju drugih ljudi.