Da će u 2021. biti potrebni neki novi trendovi za oživljavanje turističkih priča – to smo već znali. Ali da će biti Instagram, u to nismo bili sigurni. Još jedna u nizu društvenih mreža sa gomilom sadržaja i većinom mlađom publikom postaje predvodnik u digitalnom marketingu turističkih destinacija.
Zašto je odjednom postala vodeća društvena mrežu kad je u pitanju turizam? Kako su naši dragi Ameri predvidjeli u 2021. nas očekuje detoksikacija društvenih mreža zbog gomile dosadnog sadržaja i previše oglasa… naravno da se to nije dogodilo. Dogodio se samo prelazak s jedne mreže na drugu. Budite sigurni da se društvene mreže neće ugasiti, one će samo doživjeti promjene.
Zašto je to Instagram? Dva su razloga.
Prvi je što je to zapravo jako jednostavna aplikacija i zato je doživjeli veliki uspjeh među korisnicima. Dakle, više od milijardu aktivnih korisnika!!!
Drugi je što se zasniva na fotografiji, a fotka je postala svjetski trend! Tko danas nema smartphone u rukama sa dobrom kamerom? U samo nekoliko klikova opalite fotku i podijelite ju s vašim pratiteljima na Instagramu! Zvuči fora! Na vama je samo da prije toga okupite čim veću publiku na vašem profilu. Kako? Ključ je u „heštegovima“. Pod „heštegom“ vaše destinacije lako ćete naći publiku koja voli slični sadržaj i uživa u njemu. Nastavite li komunikaciju s njima oni će ubrzo pratiti i vaš profil. Naravno morate proizvoditi sadržaj – foto i video. Instagram je vizualni medij, tako da vaši postovi jednostavno moraju izgledati atraktivno.
Instagram nije samo dosadno skupljanje vjernih sljedbenika, kao i uvijek cilj je generirati više kupaca, odnosno gostiju. Važno je da ih pravilno usmjerite kroz vaš prodajni lijevak gdje se oni moraju osjećati zadovoljno.
Ključ Instagram marketinga u 2021. je dosljednost. Instagram algoritam nedvojbeno je zavolio profile koji dnevno objavljuju novi sadržaj. Nemojte zaostajati. Trebate pomoć?