Osjećaj hitnosti

…ili kako bi na engleskom rekli “sense of urgency”! Jer odgovor na vječno pitanje “Kada je vrijeme za marketing?” uvijek je isti – SADA!

U odličnoj ste poziciji – vrijeme je sada jer time povećavate svoj utjecaj i snagu na tržištu.
Ako ste u lošoj poziciji – vrijeme je sada jer ćete postaviti temelje za rast te izmanevrirati bolju poziciju za svoj posao.
Je li trenutno tržište u raspadu – vrijeme je sada jer će vjerovatno svi drugi prestati sa oglašavanjem, a to je prilika za vas!
Možda trenutno imate viška posla – vrijeme je sada jer će neminovno doći vrijeme kada će posla nedostajati, a onda ćete imati kroz marketing uhodane sustave za generiranje poslovnih prilika. Ako je dobro, zašto ne bi bilo sjajno?

Ljudi imaju tendenciju gubljenja bitnog iz vidika kada su u poslu. Neovisno o veličini tvrtke, bilo da ste “sam svoj gazda” ili direktor većeg poduzeća, posao ima tendenciju da čovjeka rastroji i time se gube prioriteti u poslovanju te fokus na bitnome.

Svi mi znamo često upasti u kolotečinu posla zaboravljajući time na ono najvažnije – marketing i samu priču koju vole čuti i vidjeti naši kupci i klijenti. Imidž o kojem često pričamo na našim blogovima nas reklamira i čini ili veliki korak naprijed ili nas gura u nevidljivost ako izostaje! Marketing je ujedno i prva stvar koju kupci vide o nama!

Srećom to je nešto što možemo kontrolirati AKO nam je to u dnevnoj rutini. Za kraj podsjetnik na sjajnu poslovicu koja je točna kako u sportu tako i u poslovanju – uspjeh nije izdvojen ili slučajan rezultat. Uspjeh je rezultat uspješnih navika!

 

Za domaću zadaću i DIY imamo i par pitanja koje se možete upitati:

1) Komuniciram li sa svojim klijentima ili publikom?
2) Koliko često komuniciram (ako uopće)?
3) Koliko su kvalitetni materijali s kojima komuniciram svoju poruku?
4) Imaju li moje poruke koristi za moje klijente ili su klasične i čisto “reklamne”/prodajne?
5) Slaže li se marketing sa mojim kratkoročnim i dugoročnim poslovnim ciljevima?

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved