Održavanje društvenih mreža

Marketing se sastoji od niza zadataka, a jedan od njih je održavanje društvenih mreža.
Društvene mreže su živa stvar i osim objava koje moraju sadržavati relevantne i kvalitetne materijale (tekst/foto/video) moramo održavati i komunikaciju s našim pratiocima.

Ažurnost i kontinuiranost objava bitna su stvar kod održavanja društvenih mreža. Mnoge tvrtke nemaju osobu koja se brine isključivo za njihov marketing i često takav zadatak padne na nekoga tko ima i druge obaveze. Kao nepovoljan rezultat takve prakse često društvenih profili te tvrtke budu neažurni i neatraktivni.

Marketing općenito kod manjih tvrtki pada u drugi plan uz ostale radne zadatke te ne čudi da mnoge tvrtke nemaju taj segment pokriven. Mnoge tvrtke i dalje gledaju na marketing kao nužno zlo iako je to jedan od bitnijh promotivno/edukativnih kanala.

Svi smo ljudi i svi smo robovi navika te ako vaša tvrtka nema naviku baviti se vlastitim marketingom te ažuriranjem društvenih mreža mi kao vanjski suradnici tu možemo pomoći. Često pozicija vanjskog suradnika olakšava mnoge stvari te pruža toliko bitan objektivan pogled na temu i rad tvrtke.

Kaže se da je realnost između subjektivne i objektivne stvarnosti pa dopustite da stavimo nekoliko izjava i ideja "na papir":

- marketing zahtjeva budžet kao svaka aktivnost tvrtke no također donosi i priljev sredstava
- i loš ili odličan, aktivan ili nepostojan marketing oličenje su vaše tvrtke: kako biste voljeli biti prepoznati?
- sadržaj koji objavljujete online ono je kako će vas percipirati sadašnji i budući klijenti
- koči li vaše osobno mišljenje o društvenim mrežama komunikaciju vaše tvrtke sa ciljanom publikom?
- možete li si priuštiti da nemate online prisutnost u dobu kada su svi vaši klijenti online?

Često iz vlastitog neznanja ili komocije odlučujemo nešto raditi sistemom "linije manjeg otpora" no svi znamo kako to uvijek završi. Štedimo li išta ako ne ulažemo sredstva u vlastiti brand i promociju? Šaljemo li time krive signale tržištu ili nam nije niti bitno?

Iako marketing nije većini tvrtki core biznis današnje tržište zahtijeva da se s njime komunicira, a najveća sloboda je u radu na vlastitom imidžu to što možete ispričati svoju priču i upravljati svojim brandom, poslovanjem i vlastitom budućnosti istoga.

 

 

Možda vas zanimaju i ove teme:

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved