Naš mozak radi drugačije kada ima informaciju.
Moć brojeva je itekako mjerljiva. Brojke su jednostavan i podcijenjen alat učenja i slanja poruka.
Koji put je njihova prisutnost bitna kako bi se shvatila sama stvarnost nečega (kako tvrtka radi, što radi, koliko radi).
A što danas govore brojke o tržištu?
Govore da 1% publike ima 15% budžeta za kupnju, drugih 9% čak 45% budžeta, a ostalih 90% publike posjeduje samo 40% budžeta.
Omjer publike 10/90 u stvarnosti ima snagu 60/40 po pitanju same potrošnje.
Kako te brojke pomažu?
Pomažu nam da shvatimo KAKO možemo usmjeriti svoje poruke i KAKAV će one imati efekt.
Ako to spojimo sa uvijek dostupnim sredstvom za pojavnost, a to je besplatna i korisna informacija, onda možemo komunicirati s gotovo cijelim tržištem ALI treba biti svjestan TKO je kupac onoga što mi nudimo.
Evo i nekoliko brojki koje će promijeniti način na koji ćete percipirati brand.
Jeste li znali za 7/11/4 pravilo?
To pravilo u brojkama prikazuje KAKO pamtimo osobe (osobni brandovi).
Mi u glavi imamo limitiran prostor za pamćenje osoba, što znači da postoji logika kojom naš mozak sortira tu bazu podataka, briše stare i unosi nove podatke.
Kako bi zapamtili nekoga treba nam 7 sati sadržaja uz 11 interakcija kroz 4 platforme.
To pokazuje koliko je bitna pojavnost, količina sadržaja koju proizvodimo te mjesta gdje se te informacije mogu pronaći.
Kako Daniel Priestley izlaže u svojim podcastima, mozak ima automatski sustav brisanja kako ne bi bio prenatrpan informacijama.
Isto tako postoji pet stvari koje uvijek percipira i ne briše (3 su relativno nebitne za poslovanje, 2 su bolno očite):
1. scary - STRAŠNO -
2. strange - ČUDNO -
3. sexy - PRIVLAČNO -
4. free value - BESPLATNA VRIJEDNOST -
5. familiar - POZNATO -
Prva tri podražaja su nam usađena, a druga dva su naučena.
Besplatna vrijednost NIKADA neće prestati biti zanimljiva, a kako bi bili prepoznati morate raditi na brandingu uz pravilo 7/11/4.
Jeste li omogućili svojim klijentima ili publici dovoljno prilika i dovoljne količine sadržaja da vas upoznaju?
Psihologija i razumijevanje ljudi životna je i poslovna vještina.
Uvijek ćemo imati bolje razumijevanje samih sebe (i drugih) kroz proučavanje psihologije.
Idući put kada ne budete zadovoljni postignutim, razmislite radite li dovoljno i radite li na način na koji vas ljudi mogu bolje percipirati!