Naša Mlada Sova (Damir) se bacio na pisanje blogova! Veselimo se pročitati što nam lijepoga donosi u svom blogu koji se bavi temom nedostatka radne snage (koja je itekako danas aktualna)!
Here goes:
Kažu da nedostatak radne snage u RH usporava gospodarski rast ali i pozitivne trendove. Veliki problem sa popunjavanjem kadrova imaju turističke i ugostiteljske djelatnosti. Pogledajmo stvar malo izbliza: zašto neki poslodavci muku muče s radnom snagom a drugi mirno spavaju?
Živimo u svijetu „rata za talente“. Zašto se novi zaposlenici odlučuju za jednog poslodavca a ne za drugog? Jesu li to samo uvjeti rada: plaća i radno vrijeme? Nisu. Radi se o ugledu, o imidžu. Radi se pravilno postavljenoj strategiji brendiranja samog poslodavca. Danas je iznimno važno imati visoku reputaciju kompletnog poslovanja, ne samo proizvoda ili usluga.
Istaknite se, budite drugačiji i prepoznatljivi.
- Predstavljati se kao poželjan poslodavac! Svaku prednost koju imate u odnosu na konkurenciju treba stalno isticati, naravno, učinite to pažljivo i kvalitetno.
- Vaši trenutni zaposlenici neka budu vaši ambasadori! Oni su ti koji daju glas prema narodu. Velika je vjerojatnost da će novi kandidat pokušati izvući informacije od već postojećeg zaposlenika prije nego se odluči za istog poslodavca. Zato brinite o svojim zaposlenima kao o svojoj obitelji. Najprije se pobrinite da oni budu zadovoljni i rješavajte njihove tekuće probleme. Posljedica toga ste vi kao poslodavac na dobrom glasu.
- Kako dolazite do kandidata? Vrijeme kada ste samo trebali staviti novi oglas za posao je iza nas. Živimo u vremenu kada vi tražite zaposlenike, ne oni vas. Zato iskoristite sve moguće kanale kako vaš oglas ne bi zalutao prema krivoj publici. Iskoristite maksimalno web portale, društvene mreže, mailove i ostale digitalne mogućnosti.
Nedostatak radne snage samo je jedna od posljedica lošeg ili nedovoljnog brendiranja vašeg poslovanja. Nemojte izgubiti utrku s vremenom. Za pomoć u digitalnoj izgradnji obratite se Mudroj Sovi.