Facebook stranice doslovno su postale ogledalo vašeg poslovanja. Sadržaj vaših stranica je bitan! Živimo u vremenu kada je dokumentiranje onoga što zapravo radite i nudite svojim klijentima postalo "pod obavezno".
Google i Youtube više nisu sami, sve češće korisnici svoje upite upisuju u Facebook tražilicu. Upravo zbog toga Facebook-ov algoritam daje prednost sadržaju koji nije kopiran, koji nije skinut nego vlastitom sadržaju kreiranom za određenu publiku. Održavate li aktivno vašu Facebook stranicu - korak ste ispred konkurencije. Održavate li ju sa vlastitim, pravilno kreiranim sadržajem – vi ste pobjednik u odnosu na konkurenciju!
Nedavno smo imali pitanje klijenta: što to znači vlastiti sadržaj? Prije par godina, dok je na Facebook-u bio mali broj stranica bilo je dovoljno skinuti sliku na internetu vezanu uz vaše poslovanje i imali biste kvalitetan post. Kako je rastao broj stanica bilo je potrebno biti drugačiji. Korisnici su tada koristili stock fotografije, pa su za par dolara bili drugačiji od ostalih. Danas je Facebook zatrpan brojem stranica i količinom sadržaja pa je postavio algoritam: tko proizvodi vlastiti sadržaj ima prednost u odnosu na druge. Ako vi sami napravite fotografiju, ona je unikatna. Ako ju stavite u objavi na Facebook-u taj post je jedinstven na cijelom internetu. Takve korisnike Facebook voli. Takve objave imaju nekoliko puta veći doseg od „običnih“. Ne mora to biti samo fotografija: video, grafički vizual, audio snimka…
Pitanje je što slijedi dalje? Što Facebook sprema kako bi još više istaknuo kvalitetne stranice? Jesu li to stranice koje koriste profi slike umjesto „mobitel varijante“? Jesu li to stranice koje više proizvode video materijala? Razlikovanje u "džungli" konkurencije danas je umjetnost!
Neka i stranica vašeg poslovanja bude ispred konkurencije! Za svaku pomoć tu je – MUDRA SOVA!