Limitirajući faktor vašeg marketinga...

... ste vi!

Sada kada smo sve rekli na početku toj izjavi možemo dati kontekst u ostatku bloga.

Osoba koja je odgovorna za rad tvrtke ili obrta je vlasnik/direktor. U ovom slučaju to ste vi koji čitate ovaj blog.

Ako posao ne ide kako ste zamislili, ako tržište ne prepoznaje vašu vrijednost, ako nemate dovoljno bookinga, ako vaš rad ne možete naplatiti koliko on vrijedi, ako je vaš restoran prazan - to ste vi krivi. Kroz krivi pristup poslu i uz krivi marketing imate lošije rezultate od očekivanih.

U većini slučajeva to je dvoslojan problem gdje je jedan dio problema sam mentalni sklop i razmišljanje vlasnika, a drugi dio problema je neadekvatan marketing.

Pod neadekvatnim marketingom mislimo da ili krivo prezentirate dobru stvar ili uopće nije jasno iz materijala da je kvaliteta onoga što nudite prisutna. Bez obzira na razlog (koji se treba svakako istražiti) koji koči vaš razvoj - on je rješiv.

Marketing je uvijek većim dijelom psihološka igra. Razumijevanje potrebe tržišta i klijenata te praćenje puta tog zaključka unatrag. Razmišljamo što je to što ljudi žele i onda "vrtimo film" unatrag i tražimo kojim koracima im to možemo omogućiti i prezentirati.

Digitalni marketing nije ništa drugačiji u tom smislu. Jedina je razlika što se više oslanja na vizualni dio čitave priče.
Svaki marketing mora imati dobru priču u svojoj srži, a izvrstan marketing će tu priču ispričati na neodoljiv način.

Jednom kada razumijete da je svaka kupovina emotivna kupovina, shvatiti ćete zašto je rad na digitalnom marketingu i priči vašeg marketinga toliko zahtjevan i interesantan zadatak.

Ništa nije nemoguće, ako vi shvatite da je bolje sutra iza ugla.

Mudra Sova je tu za vas i radujemo se idućem pozivu i sastanku kako bi vam pomogli pri rješavanju vaše trenutne situacije i problema koji vam se čine nerješivi.
Hu-hu!

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved