Iako većina poduzetnika još uvijek bježi od digitalnog marketinga kao od "crnog vraga" samo je pitanje vremena kada će shvatiti u kojoj mjeri mu on daje dodatni vjetar u leđa.
Ako se vaše poslovanje svodi samo na područje otoka Krka, način na koji se možete istaknuti u odnosu na konkurenciju (koja je isto na Krku) je lokalno targetiranje. Od kada je Facebook 2015. godine uveo opciju detaljnog geotargetiranja za Hrvatsku, stvar je postala puno jednostavnija, a pojedinci su trljali ruke.
Manje je važno kojom se vrstom posla bavite, ako je vaš biznis usmjeren na otok Krk pomoću Facebook oglasa ciljate upravo publiku samo na otoku Krku. To je najveća moć Facebook oglašavanja. Naravno da vam prije postavljanja takve vrste oglasa najprije treba kvalitetna Facebook stranica za Vaše poslovanje. Simulacijom oglasa dolazimo do činjenice da na otoku Krku ima 9-10 tisuća Facebook korisnika, a Vi možete Vaš oglas usmjeriti upravo na njih.
Druga prednost je mjerenje i analiza. Nakon svakog dana oglašavanja provjerite što se točno dogodilo s vašim oglasom: koliko ga je ljudi vidjelo, koliko je reagiralo, kakva je cijena klika i sl.
Proširite li vaše poslovanje izvan otoka, Facebook ima rješenje i za to - opcija dodavanja drugih gradova!
Treba li Vam pomoć u kreiranju oglasa - tu smo!