Kako poboljšati booking?

Većina vlasnika kuća za odmor svojim objektima prilazi striktno sa strane iznajmljivanja ležaja. Zato većina i zazire od marketinga jer misle kako je poboljšati booking kuće za odmor nemoguće. Rijetko tko se odlučuje potruditi i ispričati cijelu priču te istražiti puni potencijal vlastite kuće.

Dio takvog razmišljanja dolazi od premise da velika većina vlasnika radi na isti način i imaju solidno popunjen kalendar zauzeća. Kvalitetne kuće za odmor s bazenima + profesionalne fotografije i to je dovoljno. No kako poboljšati booking vaše kuće za odmor?

Što ako se 60 ili 90 dana noćenja može udvostručiti? Što kada bi svako noćenje mogli naplatiti više nego sada?

U čemu je "caka" pitate se? Caka je u tome da ako želite drugačije rezultate morate promijeniti kako nešto radite. Kada kuće imaju potencijal za ljepše ispričanu priču pitam vlasnike jesu li razmišljali o promo videu njihovog objekta. Odgovor koji često dobijem jest "ne jer nemam gdje takav video iskoristiti - Booking.com ne dozvoljava video upload." Ili kada komentiram da bi ambijentalne fotografije pospješile booking njihove kuće ljudi kažu kako portali za booking nemaju toliko mjesta za dodatne fotografije. Postoje ljudi koji u svakoj situaciji vide priliku i postoje oni koji u svakoj situaciji vide problem tj. ono što ih sprječava od akcije.

Ako želite više morate se više i potruditi. Ako želite ispričati vašu priču na drugi način morate koristiti drugi pristup, morate imati druge alate i morate uložiti puno više energije i novaca.
S druge strane medalje kada tržište i vaši gosti to počnu percipirati vi ćete već dobrano krenuti svjesno u smjeru boljeg marketinga (i brandinga) vaše kuće za odmor. Više nećete biti "jedna od" kuća za odmor već ćete biti prepoznati po vlastitom imenu i po onome što to ime jamči.

Logički gledano ako ponudimo više nego konkurenti automatski smo zanimljiviji. Ako želimo biti dio takve priče kao gosti to nešto više i košta. S boljom pozicijom kreiramo više opcija za nas bilo da govorimo o podizanju cijene ili o osjetnom povećanju broja noćenja na godinu. Dok god igramo na "sigurnu kartu" biti ćemo percipirani poput ostatka konkurencije - biti ćemo bezlični.

Kroz kvalitetniji marketing sa intenzivnijem radu na vlastitom webu i našoj priči mi širimo svoj brand na drugi način nego konkurencija. Mijenjamo poziciju u odnosu na većinu tržišta i postajemo drugačiji.

Mindset vlasnika se mora promijeniti od "iznajmljivača nekog broja ležaja" na vlasnika kuće za odmor koja drugim ljudima čini godišnji odmor predivnim. Upravo u tom smjeru mora ići priča - zašto bi netko trebao odabrati upravo vašu kuću za odmor, koje su njene jače strane i u što će se vaši novi gosti zaljubiti kada dođu kod vas na godišnji odmor?

Na ta pitanja odgovarate vizualizacijom vaše priče, vašeg branda i plasirate takve priče i zgode na mjesta gdje ih vaši budući gosti mogu percipirati (web, društvene mreže, newsletter, usmena preporuka).

Da bi radili bolje, morate raditi kvalitetnije i drugačije od drugih!

Ako imate pitanja ili vas zanima kako se vi možete pokrenuti na rečeni način, kontaktirajte naš putem maila (sova@mudrasova.hr) ili putem mobitela 099/506-3402.

Hu-hu!

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved