Iako borba u svijetu s pandemijom virusa još traje, mi smo već spremni donesti neke zaključke (i praviti se pametni).
Marketing se općenito zadnjih godina sve više digitalizira, a pandemija mu je samo dala dodatni boost. Ona je zapravo utjecala na naš svakodnevni život i puno više nego što se očekivalo!
Jeste li prije cjelokupne krize ikad čuli rečenice tipa:
Sve se seli na Internet. Digitalni marketing je in. Najbolji omjer uloženo-dobiveno je digitalni oglas. Biti poslovno prisutan na društvenim mrežama je obavezno. Kvalitetna web stranica je temelj. Blogovi su zakon. Newsletter je old school ali pali.
Shvaćate li sad da smo zapravo bili u pravu? Nagli porast broja ljudi koji vrijeme provode u zatvorenom prostoru tijekom pandemije uvelike je povećao on-line trgovinu, ali i on-line komunikaciju. Tvrtke koje su prije krize uočile ove prednosti i uložile u digitalni marketing, puno su lakše dočekale pandemiju jer su već bile digitalno prisutne. Širokih ruku dočekale su svoju publiku! Možemo li usporediti tvrtku koja je kvalitetno prisutna na svim društvenim mrežama, koja mjesečno pošalje newsletter i koja svoju ponudu ima na web stranici s tvrtkom koja nema ništa od navedenoga? Kako su dočekale pandemiju? Koja se lakše prilagodila situaciji? Ovdje skoro nije bitno o kojoj se djelatnosti radi. Od ugostiteljstva, trgovine, proizvodnje, građevine… Svi kupci su on-line!
Što sad, nakon svega, možete napraviti? Prilagodite se! Prilagodite se trenutnoj situaciji i zaboravite na bajku kako će sve uskoro biti kao prije. Vaše poslovanje može se nastaviti u istom ritmu kao prije, ali jedan njegovo dio mora biti digitalni.
Generacija Z ove godine stupa na podij, jeste li već započeli komunikaciju s njom?! Trebate li pomoć?