"Koliko često raditi objave na društvenim mrežama?" - ovo je jedno od onih pitanja koja su uvijek u zraku i kojima je teško naći jedinstven odgovor. Po čemu mjeriti kvalitetnu objavu, koliko objava je prečesto, treba li taj broj biti isti za svaku društvenu mrežu?
Svim ovim pitanjima upravlja jedno glavno pitanje - koji je cilj vaših objava i koji je cilj vašeg profila na društvenim mrežama?
Određene tvrtke žele održavati imidž i samo biti prisutne. Ovisno o njihovoj industriji to može biti između jedne do tri objava na tjedan (FB/IG).
Tip objave također može biti raznolik - edukativni, informativni, zabavni, prodajni...
Neke tvrtke žele proboj na tržište i žele aktivnije prodavati. Jesu li odabrali već društvenu mrežu? Koliko godina imaju pratitelji koje oni žele privući? Mlađe populacije gravitiraju Instagramu, starije Facebooku.
Nedavno smo testirali nekoliko vidova objava i privatno smo našli da je Instagram algoritam vrlo (hiper)aktivan i zahtijeva jako česte objave ako se želi vidjeti napredak u pratiteljima - minimalno dvije objave na dan (ujutro, navečer), preporučljivi su reelsi u tim objavama. Povrh toga obavezni su story-i (3 do 4 na dan).
Mnogi razmišljaju da će previše čestim objavama dosađivati ljudima. Svakako da neće biti atraktivni ljudima koji ne preferiraju česte objave (takvi ljudi se i mogu odjaviti), no zapanjujuće je koliko ljudi voli čest, šarolik i atraktivan sadržaj.
U ovom članku nećemo komentirati moralnost društvenih mreža i koliko ljudi njima posvećuju svoje vrijeme ali činjenica jest da mnogima mobitel i mreže znače život.
To znači da je veliko tržište promatrača već tu i oni su gladni sadržaja. Ako vi niste ispred njihovih očiju netko drugi jest!
Gledajući to striktno kao tržišnu utrku, većina tvrtki ju gubi samom svojom konzervativnom politikom po pitanju društvenih mreža - malo objava ili nepostojećih profila.
Ako uzmete u obzir primjer Instagrama koji u optimumu zahtijeva 2 objave na dan + 4 storya, dolazimo do statistike da vam za svježe objave treba dnevno minimalno 6 fotografija (optimalno od toga bar jedan video reel) što mjesečno iznosi skoro 190 originalnih fotografija (ili videa)!
Kada govorimo o vođenju društvenih profila postaje jasno zašto je proizvodnja sadržaja toliko stvar. Originalni tekstovi, kvalitetne fotografije i profesionalni video sadržaj postaju konkurentska prednost. Uz pametno gospodarenje takvim sadržajima tvrtka dugoročno može postaviti svoj brand na zasebne visine, a iste te materijale višestruko iskorisiti u vlastitom marketingu na drugim mjestima.