Temelj svakog marketinga leži u činjenici imate li uopće dozvolu za marketing!
Tu ne govorimo o školi ili uvjerenju da imate nekakvu dozvolu za marketing. Dozvola za marketing u ovom slučaju dolazi od vašeg gledatelja ili kupca tj. imate li dozvolu komunikcije, želi li uopće konzumirati vaš sadržaj?
Marketing nije (samo) oglašavanje. Seth Godin priča u svojoj knjizi "Permission Marketing: Turning Strangers into Friends and Friends into Customers" kako strance pretvoriti u prijatelje, a prijatelje u kupce.
No za sve to morate imati njihovu svjesnu ili nesvjesnu privolu da komunicirate svoj marketing. Jer nije stvar u prodaji niti oglašavanju. Krajnjeg korisnika interesira što je tu za njega? Ima li on koristi od svega što radite i želite li mu nešto prodati ili zaista želite povećati kvalitetu života ili poslovanja korisnim savjetima i alatima.
Zig Ziglar je davno rekao poznatu rečenicu: "Možete imati što god želite u životu jedino ako pomognete dovoljno drugih ljudi oko vas da dobiju što oni žele."
Razumijete li dovoljno probleme drugih ljudi da bi im pomogli? Kako biste im pomogli morate uspostaviti neku vrstu veze i poznanstva. Zato Godin govori često o organskom i komunikacijskom marketingu. Treba vremena da se upoznate sa vašom ciljanom skupinom, oformite pleme te da imate zajednički jezik i razumijevanje.
Povjerenje se ne gradi preko noći već je rezultat niza interakcija gdje obje strane žele najbolje onoj drugoj. Kroz vrijeme ljudi koji vas ne poznaju postaju vaši prijatelji, a tek onda vaši kupci.
Svatko želi biti dio nečeg lijepog. Svatko želi nešto.
Idući puta kada razmišljate o prodaji, razmislite jeste li zaslužili pomoći drugima, imate li njihovo povjerenje te poznajete li ih dovoljno? Ako odgovor nije glasno DA, onda je vrijeme da razmišljate na drugi način te da krenete proizvoditi sadržaj koji intrigira ljude, koji im pomaže i koji im poboljšava poslovanje ili život. Dozvola za marketing dolazi kroz dobru komunikaciju i korisne materijale za vašu publiku!
Možda vas zanimaju i ove teme: