...ili kako bi na engleskom rekli "sense of urgency"! Jer odgovor na vječno pitanje "Kada je vrijeme za marketing?" uvijek je isti - SADA!
U odličnoj ste poziciji - vrijeme je sada jer time povećavate svoj utjecaj i snagu na tržištu.
Ako ste u lošoj poziciji - vrijeme je sada jer ćete postaviti temelje za rast te izmanevrirati bolju poziciju za svoj posao.
Je li trenutno tržište u raspadu - vrijeme je sada jer će vjerovatno svi drugi prestati sa oglašavanjem, a to je prilika za vas!
Možda trenutno imate viška posla - vrijeme je sada jer će neminovno doći vrijeme kada će posla nedostajati, a onda ćete imati kroz marketing uhodane sustave za generiranje poslovnih prilika. Ako je dobro, zašto ne bi bilo sjajno?
Ljudi imaju tendenciju gubljenja bitnog iz vidika kada su u poslu. Neovisno o veličini tvrtke, bilo da ste "sam svoj gazda" ili direktor većeg poduzeća, posao ima tendenciju da čovjeka rastroji i time se gube prioriteti u poslovanju te fokus na bitnome.
Svi mi znamo često upasti u kolotečinu posla zaboravljajući time na ono najvažnije - marketing i samu priču koju vole čuti i vidjeti naši kupci i klijenti. Imidž o kojem često pričamo na našim blogovima nas reklamira i čini ili veliki korak naprijed ili nas gura u nevidljivost ako izostaje! Marketing je ujedno i prva stvar koju kupci vide o nama!
Srećom to je nešto što možemo kontrolirati AKO nam je to u dnevnoj rutini. Za kraj podsjetnik na sjajnu poslovicu koja je točna kako u sportu tako i u poslovanju - uspjeh nije izdvojen ili slučajan rezultat. Uspjeh je rezultat uspješnih navika!