Iako se čini da se mnogi danas bave samopromocijom, pravi uspjeh dolazi iz promocije ideje.
Psihologija djeluje na ljude i kada ju oni ne razumiju baš zato što je to razumijevanje funkcioniranja našeg uma. Kako je posao, prodaja, marketing samo dio našeg ljudskog djelovanja psihologija tu uvelike doprinosi koristi ako ju koristimo adekvatno.
Promocije ideja stvaraju dublju emocionalnu povezanost s temom/proizvodom i potiču jaču i širu podršku. Pogledajte kroz primjere uspješnih brandova:
1. Nike (Just Do It vs. kupite Nike tenisice)
Ideja: "Osnaživanje kroz sport i prevladavanje prepreka."
Nike povezuje brand s univerzanom porukom motivacije prelazeći granice proizvoda.
2. Tesla (Održiva energija vs. Tesla automobili)
Ideja: "Održiva budućnost s čistom energijom"
Na taj način se ljudi identificiraju s idejom stvaranja bolje budućnosti umjesto samo s kupnjom automobila.
3. Apple (Misli drugačije vs. kupite naš proizvod)
Ideja: "Inovativnost i kreativnost koja mijenja svijet."
Ljudi žele biti povezani s kreativnim načinom razmišljanja.
4. GoPro (Zabilježite avanture vs. kupite kameru)
Ideja: "Budite redatelj najuzbudljivijih trenutaka svog života."
Ljudi se žele izraditi i biti vlastiti heroj, a ne samo kupac kamere.
5. Red Bull (Daje krila vs. kupite energetski napitak)
Ideja: "Potičemo ekstremne sportove i avanture"
Red Bull je izgradio identitet oko uzbuđenja i adrenalina, a ne oko samog pića.
Kroz princip komuniciranja ideje stvarate poveznice u glavi kupca. On odlučuje je li to za njega i koliko se jako želi involvirati. Na taj način stvarate lojalne kupce, a to često nadilazi direktan financijski uspjeh. Oni postaju vaši ambasadori ideje, a to pomiče svijet naprijed!