Iako su vas učili tome da uvijek prodajete to je jedno od čestih i pogrešnih shvaćanja u marketingu. Marketing je prvenstveno komunikacijsko sredstvo, a ne prodajno stoga nemojte prodavati. Zašto? Jasno da bez prodaje nema profita i likvidnosti pravnog subjekta ali kupovna moć je u rukama vaših kupaca, a oni ne vole da im se prodaje. S druge strane kupci obožavaju kupovati! Prestanite prodavati i dajte im razlog da kupuju od vas!
Iako rečeno zvuči kao semantička igra ona to nije. Mehanizmi prodaje i kupovanja potpuno su drugačiji.
U marketingu mi biramo način i tempo komunikacije, a kupci imaju kontrolu nad procesom kupovine. Prolazeći kroz niz koraka poput otkrivanja našeg proizvoda ili usluge, intrigom te željom za kupovanjem dolaze do konačnog koraka, a to je sama kupovina.
Kako stvoriti intrigu za vaš brand, proizvod ili uslugu? Kroz zanimljive, ljudske, vizualno privlačne objave. Tražeći uspjeh u načinu da radite što rade i drugi time ste se predodredili za neuspjeh. Kupci žele i kvalitetu i originalnost. U osnovi svake kupovine je emocija, ako emocije nema neće biti niti kupovine.
Uzmite vremena i pričajte vizualne kolaže potpomognute pričama kako bi zaintrigirali kupce. Zašto bi kupovali baš od vas? Zašto sada? Što se mijenja u njihovim životima ako vaše usluge ili proizvodi postanu dio njihovog dana i života?
Biste li sami kupili ono što nudite, kako to percipiraju drugi, pričate li s pravom publikom, jeste li iskreni? U marketingu nalazimo puno prostora za retrospekciju jer proces nalaženja vaše savršene formule može biti zanimljiv i ne uvijek lak proces!
Ipak nagrade i rezultati koji proizlaze iz tog procesa mogu biti sjajni stoga vam želimo da u njemu i uživate! Ako trebate pomoć vičite, Mudra Sova će vas čuti!