U šumi uslugaša i proizvoda na tržištu mnogi se žele istaknuti. Biti vidljivi. To nije loš cilj no je li to zbilja najbitnija stvar?
Društvene mreže kao takve su vrlo vrijedan alat u toj svrsi no često se vaš glas ili poruka zagubi u šumi sadržaja koji je jednako lijep i zanimljiv. Ima li smisla "vikati" onda? Ako imate nešto dobro za pokazati ili reći, većina bi rekla da ima smisla skrenuti pažnju na sebe. No nije li to zapravo paradoks? Jer ako imate nešto osebujno i radite nešto dobro - nećete li ionako doći do uspjeha, samo je pitanje vremena?
Dobar marketing bi u pravilu trebao biti i impresivan i nenametljiv. Nešto poput samopouzdanog ratnika koji zna što može. Ne treba vikati ili raditi nepotrebne, vizualno impresivne pokrete. Kada treba djelovati, djelovati će. Kada bude trebalo, impresionirati će.
Marketing je poput šećera ili soli. Trebao bi biti ukusni dodatak već odličnoj priči i usluzi/proizvodu, a ne temelj ili sadržaj onoga što jest tvrtka. Jednom kada imate na rukama odličnu stvar koju prezentirate svijetu, marketing je ništa drugo nego priča koja tu stvar okružuje i radi mašnicu na kraju.