Gotovo svaka industrija je u konstantnoj petlji i reciklaži ideja. Moda je mjesto gdje je to zorno prikazano jer se rad te industrije vidi.
Turizam, informatika, marketing - svaka industrija je jednaka u tom pogledu. Sve su to ciklusi.
Čim nešto počne biti mainstream to postane dosadno. Standard je dobar je nudi sigurnost i pouzdanost ali čovjek nije rađen za ravnu crtu i ljudima standard dosadi.
Kako napraviti da cijena nekom proizvodu ili usluzi skoči? Napravite oskudicu iste. Ekskluziva. Nešto čega nema dovoljno.
Nedavno je to napravila nova društvena mreža Clubhouse koja ne samo da je isključivo audio-based društvena mreža već se širi pozivnicama kako bi naglasila svoju ekskluzivu. Naravno da to ne spriječava njen rast već ga pojačava. Broj korisnika se broji u desecima milijuna sada.
Bilo koji skupi, luksuzni brand zapravo prodaje ekskluzivu. Samo je razlika u proizvodu koji tu ekskluzivu naglašava. Bilo da je to auto u primjeru Ferrarija ili fotoaparat u brandu Leica nebitno je. Ono što kupujete je činjenica da ste jedan od rijetkih. Dakako da svaki od tih proizvoda predstavlja apsolutni vrh ponude kako bi opravdao cijenu ali i dalje većinu cijene zapravo plaćate tu rijetkost i jedinstvenost proizvoda ili branda.
Nekada je bilo čudno kada bi čovjek dobio e-mail jer su svi pisali klasična pisma. Danas je čudno dobiti pismo jer svi pišu e-mail.
Nekada je bilo čudno da je čovjek spojen na internet. Danas je čudno kada vidite nekoga da uživa u suncu i da nema mobitel u ruci.
Ciklusi su svugdje oko nas. Treba ih uočiti i prihvatiti te iskoristiti za dobrobit korisnika i ljudi kojima želite unaprijediti život. Mišljenja sam da svatko od nas ima odabir ne samo kao korisnik već i kao kreativac da pojača tempo promjena ovisno o stanju u društvu.