U Krku dvije mlade dame vrijedno rade i rade. Mudra Sova je uvidjela njihov vrijedan rad te je odletjela na jednu "ćakulu" da dozna više o brandu Lavandin iz Krka! Pročitajte više u našem novom interview-u:
1. Recite nam za početak tko stoji iza branda Lavandin Krk?
Iza branda Lavandin Krk prije svega stoje dvije kreativke, koje vole prirodu i kreativan rad. Pa se tako i rodila ljubav prema sapunima. A potom su to i dvije šogorice Mirela Rušin Kokotović i Andrijana Fiorentin Rušin, bodulke koje vole otok i život na njemu.
2. Vaši proizvodi su postali na otoku Krku pravi hit no kako se rodila za ljubav prema toj vrsti manufakture prirodnih sapuna?
Mirela je imala pomalo predznanja o aromaterapiji, kao nedavno završen terapeut. Istraživala je na temu pa su se slučajno tu našli i sapuni. Iz znatiželje je krenula na jednu radionicu izrade sapuna nakon koje je isprobala razne kombinacije te izradila puno lijepih sapuna. Kako se je bližio mjesec prosinac i rođendan njene šogorice, odlučila je pokloniti sapune koje je sama izradila. Vjerovala je kako će joj se svidjeti poklon jer je ona sama vrlo kreativna osoba i voli takve „stvari“. Šogorica je bila oduševljena! Tada joj je Mirela predložila da krenu zajedno u manufakturu prirodnih sapuna na što se ona rado odazvala. Tako je njihova priča krenula…
3. Kako uspijevate naći vremena za takvu vrstu posla i koliko vam to mijenja ritam života?
Kako smo i jedna i druga orijentirane na ljetnu sezonu i turizam nešto više vremena imamo ostatkom godine. Uskladile smo naše obaveze sa obiteljskim obavezama tako da nakon što odvedemo djecu u školu krećemo sa izradom sapuna. Ne možemo reći da nam se ritam života nije promijenio i da imamo vremena kao i prije ali pokušavamo da neke sitne obaveze odrade i naša djeca. Na taj način pomalo uključujemo i obitelj u taj dio posla.
4. Što vas motivira u radu i kako nalazite ideje za vaše edicije sapuna?
U radu nas motivira želja za kreativnim izražavanjm i stvaranjem ekološki prihvatljivih proizvoda. Ideja nam uistinu ne nedostaje! Prilikom izrade novog sapuna već se stvara ideja za izradu sljedećeg.
5. Koji su vam ciljevi u budućnosti za Lavandin? (gdje se vidite za 1 godinu, a gdje za 5 godina?)
Ne gledamo baš tako daleko ali za sada najveću mogućnost plasmana za svoje proizvode vidimo u sve više osvještenih pojedinaca koji cijene handemade proizvode. Isto tako i u turizmu. Posebnu pažnju posvećujemo ponudi za turizam tako da izađujemo personalizirane sapune za goste apartmana, hotela, vila… Ukoliko domaćini žele ostaviti dobar dojam na gosta, ovo je izvrstan auhtotoni poklon sa našega otoka Krka.
6. Koji savjet bi dali nekome tko počinje vlastitu manufakturu proizvoda? Imate li koju zgodu koju bi ispričali s kojom bi se ljudi mogli poistovjetiti?
Svatko od nas ima različite talente koji su nam darovani. Treba takve talente razvijati i graditi. Uistinu se veselimo kada saznamo da netko počinje vlastitu manufakturu i naravno da ga podupiremo. Treba biti uporan i ne posustati odmah na početku. Put je dug. Nas dvije smo zaista tvrdoglave i uporne. Tako da ponekad u želji da u potpunosti zadovoljimo mušteriju neku seriju sapuna znamo izraditi i po tri puta dok jedna i druga ne bude zadovoljna. Pa znamo za sebe reći da kod nas vrijedi ono upornost jednako ludost i neopisiva sreća!
Sretno u radu dalje vam želi Mudra Sova! Ako želite vidjeti i kupiti njihove radove, slobodno ih pogledajte u njihovom novom WEBSHOPU.