Često spominjana riječ u marketingu je "post-prodaja"! Svi trče za samom prodajom ali rijetki razmišljaju što nakon nje!
Nije nerijetko da ljudi rade cijenu samo i isključivo na temelju direktne prodaje ne razmišljajući o customer supportu kasnije.
Kod mene u poslu to konkretno znači da ljudi nakon suradnje imaju sigurnost duplog backupa kod mene. Nerijetko mi se kroz godine desilo da sam klijente spasio fileovima s mojih backup diskova. Bili su iznimno sretni što sam mogao uskočiti i odahnuli su kada su znali da ću ih moći spasiti u trenutku potrebe s njihove strane.
Neki dan mi se to desilo za dvoje klijenata i bio je divan osjećaj da mogu pomoći ljudima unutar desetak minuta od njihovog upita.
Stvari poput brze komunikacije, post-prodaje, aktivnog slušanja (i osluškivanja) potreba klijenata donose vrlo brzo odlične rezultate. Klijenti će spominjati takvu situaciju drugim ljudima radeći time vama direktni marketing.
U konačnici uvijek se vraćamo inicijalnoj premisi - bavimo se uslugama kako bi pružili vrijednost klijentima. A sva dodana vrijednost preko dogovorenog posla - zlata je vrijedna!