Sezona 2022. je bila sjajna! Brojke su odlične, zadovoljni gosti su sada već odavno u svojim domovima, a mi se nalazimo na putu prema novoj, 2023. godini. Kako joj pristupiti? Hoćemo li mijenjati išta dramatično, ima li uopće niti potrebe?
U današnjim vremenima ništa nije nemoguće. Tehnike i gadgeta ne nedostaje, razne vrste financiranja su dostupne, maketing konstantno eksperimentira sa novim pristupima, a svako toliko i neka nova društvena mreža prodrma tržište svojom prisutnošću.
No gdje smo mi u svemu tome? Gdje su ljudi? Koliko je bitan naš stav te kako da se postavljamo u odnosu na sve te novotarije?
Dobra doza zdravog razuma uvijek indicira da treba biti dosljedan vlastitom brandu - onome što smo mi i kako to komuniciramo. Je li prihvaćanje novih metoda komuniciranja ili vrsti snimanja zabranjeno? Nipošto.
Negdje je tako nešto potrebno zbog tržišta jer sami klijenti zahtijevanju nove načine komunikacije. Negdje se želimo odvojiti od konkurencije. No neki i dalje idu naprijed svojim tempom bez obzira na ubrzani svijet...
Uvijek postoje razni primjeri - od tvrtki koje preko noći iskoristile uzlet neke tehnologije ili trenda da bi dominirale tržištem sve do onih tvrtki koje imaju vlastiti brand snažno povezan sa tradicionalnim vrijednostima i vlastitom poviješću.
Ništa nije zapisano u kamenu te uvijek treba držati budno oko na aktualnostima, a iste logički povezivati iste sa vlastitim brandom. Ako želite pojačati imidž ili komunicirati svoju poruku novoj publici budite spremni ulagati u novije tehnologije i pristupe. Ipak, ono što najviše od svega i dalje čini razliku jest determiniranost i predanost viziji same tvrtke tj. poruci koju emitirate.
Kakva je vaša tvrtka, što je vaša misija, tko je vaša publika, o kojim proizvodima ili uslugama je riječ?
Često se priča o uspjehu preko noći i iako znamo da tako nešto ne postoji, ljudi vole maštati. No uspjeh često nije glamurozan niti brz. On je najčešće posljedica pedantnog rada kroz niz godina. Ono što uvijek volim naglasiti kijentima jest činjenica da za sve treba vremena. Prvo vama treba vremena da nešto napravite drugačije i bolje. Onda treba vremena da to tržište i kupci percipiraju. Onda treba vremena da prorade usmene i digitalne preporuke. A cijelo to vrijeme vi morate biti konstanta koja će držati čitavu priču i rad na visini.
Marketing je poput mehanizma kojim možemo prikazati sve što radimo, kako radimo i zašto radimo prema našoj publici. A naša osnovna djelatnost i naše vrline te kvalitete moraju biti poput temelja koji će sve držati na mjestu dok emitiramo našu poruku i rad van u svijet.
Kada bi vam nešto mogao od srca poželjeti za 2023. godinu onda bi to bilo ovo: "Želim vam snage i upornosti da vaš trud prepozna tržište, da ostanete iskreni svojim ciljevima i idealima te da imate snage prevazići sve nedaće koje se zasigurno doći pred vas u novoj, poslovnoj godini. Uživajte u putovanju!"