Zašto se baviti marketingom?

U vrlo kompetitivnom svijetu online marketinga danas je teško razlikovati se. Zašto se baviti marketingom? Jede li se to?

Kako bi krenuli u dobrom smjeru, prvo morate odlučiti jeste li spremni za borbu. Možemo to uljepšavati, govoriti oko glavne teme ali to je borba. Borba sa vojskom znanja, novčanom potporom i dobro vođenim naporima generala koji ne odustaje. Bitke će se izgubiti putem ali cilj mora ostati pred vama kako bi pobijedili rat na tržištu. Kao tvrtka morate imati definirane vrijednosti koje vas vode i jasan cilj prema kojem idete.

Zašto ovakav ton bloga? Zato što se Sova i dalje susreće sa ljudima koji nisu sigurni što žele. Oni bi htjeli rasturati marketing ali nisu spremni na odvajanje vremena i novaca za tu svrhu. Oni bi htjeli lijepe vizuale ali nisu sigurni kako će ih plasirati i treba li im to.

Marketing je set aktivnosti koji poboljšava vašu vidljivost i šalje vašu poruku kupcima glasnije te direktnije nego prije.

Rješava li odličan marketing sve probleme? Ne.

Sova bi rekla da ih stavlja pod povećalo. Ako imate lijepo posloženu organizaciju koja ima svrhu i cilj, marketing radi mašnicu. Ako krenete raditi marketing na neposložen sustav, on će kad tad početi ljudima ukazivati na vaše nedostatke jer su tu. Ako dobar maketing radi veću potražnju i dovodi više očiju do vaših web stranica onda one moraju biti vrhunske! Fotografije moraju biti konzistentne kvalitete. Najbolja stvar je ta što je to sve u vašoj moći. Vaša je odluka kako ćete prezentirati svoj biznis ili svoj proizvod/uslugu.

Vi ste general koji drži sve konce u rukama.

Uz malo sreće u idućoj borbi ćete na ramenu imati Sovu koja će svaku narednu bitku činiti lakšom, a iskustvo pobjede još ljepšim nego prije.

Koja je naša preporuka? Učiti od boljih od sebe. Imajte mindset generala (Sun Tzu Art of War) i sustavno radite na svojoj usluzi ili proizvodu. Razmišljajte o svojoj ponudi očima kupca.

Najlakši način dekonstruiranja procesa kupnje je kroz vlastito iskustvo. Kada god imate odlično iskustvo zapišite što vam se sviđalo! Osobno Sova voli Razerove proizvode. Voli košarku, voli šah. Svaki puta kada kupujem na nekom webshopu gledam koliko brzo šalju pošiljke, kako komuniciraju sa mnom. Koliko sam im bitan kao kupac, koliko me razumiju.  To svi želimo, zar ne?

Razmislite na koji način te vrijednosti vi emitirate prema vašim kupcima. Ako imate webshop i proizvode – kako su prezentirani, koliko vam treba vremena da odgovorite kupcima…

U konačnici što je novac? Ne samo izmjena novca za robu (uslugu ili proizvod) već razmjena vrijednosti. Odmaknite se od pojma kuna ili eura i razmišljajte o tome koliko vrijednosti isporučujete. Promijenite način kako gledate na poslovanje i napravili ste prvi, hrabri korak u bolje sutra.

Sretno!

Copyright 2019 MUDRA SOVA © All Rights Reserved